ҚАТУ ДА ОҚЫТУ САПАСЫН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АМАЛДАР ТУРАЛЫ

Авторы

  • Ж.К. Абельдина,ф-м.ғ.к.ғ профессор м.а. Э.Ж. Алимкулова,п.ғ.к., доцент Ж.Е. Молдумарова,аға оқытушы Р.К. Абельдина,доцент Ж.К. Молдумарова, аға оқытушы КАТУ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.47100/herald.v1i3.91

Ключевые слова:

оқытушы рейтингі, кредиттік технология, оқу сапасы, сауалнама, оқытушылық қызметті бағалау, білім, педагог, мотивация, өлшем, оқыту

Аннотация

Оқытудың кредиттік технологиясын енгізу студенттердің танымдық қызметін ынталандыруға, мотивациясын күшейтуге және олардың академиялық ұтқырлықтарын арттыруға мүмкіндік берді. Оқытудың
кредиттік технологиясын енгізу студенттердің танымдық қызметін ынталандыруға, мотивацияны күшейтуге және олардың академиялық ұтқырлығын арттыруға мүмкіндік берді. Мақалада білім беру үдерісінің басқа негізгі тұлға – оқытушының мотивациялық қызметін қалай күшейту керектігі талданады. Қазіргі уақытта Қазақстанда жоғары оқу орындары оқытушыларының жұмыс өтілін, ғылыми дәрежесі үшін қосымша ақы төлеу, атқаратын лауазымын есепке алуға негізделген еңбегіне ақы төлеу жүйесі оқытушыларды өз біліктілігін ұдайы арттыруға ынталандырмайды. Профессор-оқытушылар құрамының сапасы-бұл оқушылардың алған білім сапасы. Кредиттік-рейтингтік жүйе жағдайында студенттер ғана емес, сондай-ақ педагогтар да жинаған рейтингімен бағаланатын өз біліктілігін дәлелдеуі және арттыруы тиіс.
Білім беру процесінің басқа негізгі тұлғасы – оқытушының мотивациялық қызметін қалай күшейту керектігі анықталады. Кредиттікрейтингтік жүйе жағдайында студенттер ғана емес, сондай-ақ педагогтар да өз біліктілігін арттыруда рейтингпен бағаланып дәлелдеуі тиіс.

Загрузки

Опубликован

2021-05-17