КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БЦП БАР БАЛАЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ЖАСАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.51452/kazatu.2022.1(112).841Ключевые слова:
балалардың церебральды сал ауруы; коммуникативті іс-әрекет; қозғалыс бұзылыстары; диагностикалық әдістер; психикалық және физикалық даму; әлеуметтену.Аннотация
Бастауыш мектеп жасында үйреншікті моральдық және этикалық нормаларға сәйкес құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынас орнату сипатталады. Осы қатынастардың аясында бала тәжірибе жинайды, нормаларды, ережелер мен функцияларды игереді, әлеуметтік рөлдердің әртүрлілігі мен мазмұнымен танысады. Коммуникативті функция адамның психикалық дамуындағы маңызды кезең болып табылады. Жетекші отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерінде коммуникативті белсенділік баланың психикасының дамуы үшін өте маңызды екендігі дәлелденді. Тек ересектермен қарым-қатынаста балалардың адамзаттық әлеуметтік-тарихи тәжірибесін игеруі мүмкін. БЦС ауруы бар балаларда қарым-қатынас функциясы сау балаларға қарағанда біркелкі дамымайды, дегенмен қарым-қатынастың мотивтері, формалары мен қажеттіліктері жақсы дамыған, ал соңғы орынды қарым-қатынас құралдары алады. Мәселенің маңыздылығына қарамастан, бастауыш мектеп жасындағы церебральды сал ауруы бар балаларда вербалды және вербалды емес қарым-қатынастың қалыптасу ерекшеліктері мен қалыптасу динамикасы жеткіліксіз зерттелген, ал оның дамуы олардың әлеуметтенуінің маңызды факторы болып табылады