-

Авторы

  • -

Ключевые слова:

локомотивные и вагонные колеса, рельс, гребневый контакт, износ, конусность поверхности катания, уширение колеи, суммарный зазор.

Аннотация

Соңғы 15-20 жылда жүргізілген зерттеулер бойынша доңғалақтеміржол үйкеліс жұптың өзара іс-қимылының физикалық сипатын түсіну үшін елеулі толықтырулар жасалды, бірақ әлі күнге дейін тұтасбасылған және бандажды дөңгелектері мен рельстердің басы арасында өзара ісқимылдың физикада анықтығы жоқ. Доңғалақ және рельстердің қарқынды тозуы әсер ететін көп (~ 20) факторлар келтірілген. Бұл нашарлауы мәселесіне басты факторы 1524 мм-ден 1520 мм-конусы локомотив және вагон доңғалақтарының жылжымалы бетіне айтарлықтай қысқаруына әкеліп соғады. Бұл мақалада келтірілген, нәтижелер конустармен қолданылу болмауы вагонның және локомотив дөңгелектердің жылжымалы бетін азайту
және тозу қарқынын бағалауға тарылту көрсетіледі. Айтарлықтай рельстердің бастары мен доңғалақты фланецтердің
тозуын азайту үшін, ол 2i0 = 0,2 бойынша конусы жылжымалы локомотив және вагон дөңгелектерін бетінің өсуіне жылжыту және сол стандарттарға кеңейту жолды қалпына келтіру ұсынылады. Ол жотасы бойынша әзірлеу кезінде темір жол жұмыс қырларының радиусы дөңгелегі мен рельсі арасындағы екі нүкте байланысын пайда болдырмай, доңғалақты фланец профилін және рельстің басы жұмыс істейтін бетінің сырғанау профилінен біри қалыпты көшуін қамтамасыз ету керек.

Загрузки

Опубликован

2021-07-23