-

Авторы

  • -

Ключевые слова:

-

Аннотация

Мақалада ветеринария факультетінің студенттеріне клиникалық пәндерден сабақ беру барысында проблемаға бағдарланған оқыту (PBL) әдісінің элементтерін қолдану тәжірибесі көрсетілген. Дәстүрлі оқыту әдістерінен PBL әдісі сабақ беру әдістемесіндегі ерекшеліктермен ғана емес, ұйымдастыру және оқу-әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз етілуімен де айрықша
сипатқа ие болады. PBL әдісінің тиімділігі нақтылы жағдаятты суреттеп, баяндау, кешенді құжаттар мен ақпарат көздеріне сүйену арқылы алдын-ала кейстерді дайындаумен қамтамасыз етіледі.

Загрузки

Опубликован

2021-07-14