-

Авторы

  • -

Ключевые слова:

-

Аннотация

Теориялық және эксперименталды зеттеулер негізінде локомотив доңғалақтарын МИИТ ұсынған профиль бойынша өңдеудің қажеттігі көрсетілген. Мұнда доңғалақтардың профилінің конустығы 2i0=0,2 болуы және колеяны радиусы 650 м кем бұрылыстарда кеңейту керек. Бұл доңғалақ жалдары мен рельстің тозып қажалуын едәуір темендетеді. Доңғалақ жұптары мен рельстің сырғанау қабаттарына бұрылыстарда қойылатын және колеяны кеңейту талаптары қажет болғанмен, доңғалақ
жұптарының бұрылыстарда рельстерде сырғанақтамай және сыртқы доңғалақ жалдарының рельстің үстіне шығып кетпеуін қамтамасыз ете алмайтыны ерекше баса айтылған. Доңғалақ жалдарының рельспен қабаттасуын әзірлеу кезінде рельстің жұмыс істеу қыры доңғалақ жалдарының профиліне сәйкес келуін және рельстің сырғанау қабатына ұқыпты түрде өтуі міндетті түрде есепке алынуы тиіс. Доңғалақ жалдарының рельспен қабаттасуында екі нүктелі қабаттасуға жол беруге болмайды.

Загрузки

Опубликован

2021-07-08