Қазақстанның солтүстік өңіріндегі ауыл шаруашылығы нарығында золошлактарды тынайтқыш ретіңде қолдану мүмкіндігінің маркетингтік зеррттеу
Ключевые слова:
маркетинг, күл, тынайтқыштар, нарық, бәсекелестік қабілеті, қалдықтарды басқару аграрлық сектор, топырақ құнарлылығы, тиімділік, сұраныс.Аннотация
Бұл мақалада СолтүстікҚазақстан қара топырақ аймағыныңаграрлықнарығында тыңайтқыш ретінде золошлакты пайдалану
мүмкіндігі туралы маркетингтік зерттеулердің нәтижелері келтірілген. Зерттеу Ақмола, Қостанай, Павлодар және Солтүстік Қазақстан облыстарының агроөнеркәсіптік кешенінің қатысушыларымен жүргізілді, фермерлердің тыңайтқыштар қажеттілігі зерттелді, өнеркәсіптік қалдықтардан жасалған тыңайтқыштармен классикалық тыңайтқыштарды салыстырмалы талдау жүргізілді, олардың бәсекеге қабілеттілігі анықталды. Зерттеу нәтижелеріне сәйкес, золошлактың негізінде тыңайтқыштар өте жоғары бәсекеге қабілетті және елдегі нарықта сұранысқа ие. Қазақстаның Солтүтстік өңірінде аталмыш тыңайтқышты өндіру орынды болып табылады.
Загрузки
Опубликован
2021-07-01
Выпуск
Раздел
Ауылшаруашылық ғылымдары